Monday, August 16, 2010

taun petama pose petama..

maluuuuu ahhh... huhuhu..

Bulan nie taun petama aku berpuasa sebagai seowang isteri..syahduuuu..balik kene masak, kemas umah lagi..letihhh..

Tapi xpe..aku buat dengan ikhlas.. nak mencari keredhaan suami..hehhhe..* ayat x ley blah * hahahaha..
so far laki aku x bising pon aku masak pape, janji dia makan dari air tangan bini dia nih.. dia tibai je sume janji kenyang.. hahaha..* winkkkk * yang penting puji kasi lebeh.. tayanggg temokkk.. huhuhu..

Makan bia bersederhana..* ayat laki aku * tapi dia makan x pandang kiri kanan.. kuikuikui..ampunnnnn..

macam biase laaaa..kalau pose nih ak banyak minum airrr yang ber aissss..kalau xde, mau muncungggg sedepaa..pastu time semayang bunyi airrr belangga ngan usus2, hati, jantung lam peyut nih.. hikhik..

okeh2..ngantok sudahhh.. mau lelap sekentut dua..

No comments:

Post a Comment