Wednesday, August 18, 2010

yesss..!!!

Jejalan ngan BUBU kat Bazaar Ramadhan kat Kundang.. terliur nengokkk makanan ngan minuman, dengan kueh2 yang pelbagai..

Dua2 tangan aku dah penuh ngan plastik2 dari Bazaar.. hikhikhikh * mencekik *.. BUBU geleng pale nengok pangai bini dia nih..ekekeeeke...ADA AKU KESAHHH???

Dah abes 1 bazaar kami round tibe2 lak mate aku terfokus kat owang yang jual2 DVD.. aikkkkk... cite yang aku cari tapi asekk lupe je nak beliiii... tadaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!! THE BACK-UP PLAN!!!!!

Dengan semangat pose..aku terus menuju ke tempat yang di tujuu...... nahhhhhh..akhirnyaaa... aku berjaya membeli DVD tuhh.. tapi laki aku yang bayaqqqq... hahahaha...lobiu tayaanggg....

                        Nie la cover page tuh... wahh x saba nak nengokkk...


No comments:

Post a Comment